Elkészült az eddigi legdurvább Aston Martin
A Valkyrie AMR Pro nem szól másról, mint a hatalmas leszorítóerőről és az igen komoly teljesítményről.
A Valkyrie AMR Pro nem szól másról, mint a hatalmas leszorítóerőről és az igen komoly teljesítményről.
Az Astonnál messze még a biturbó V8 halála, melyet mi sem bizonyít jobban, mint jelen tesztalanyunk, az 510 lóerős teljesítményét kizárólag a hátsó kerekekre rászabadító nyitott tetős és hattyúajtós Vantage. Melyben kicsit akár farmeres James Bondnak is érezhetjük magunkat.
Hatalmasat üt, arisztokratikus húrokat penget és bárhova elviszi a komplett családot, akár kutyástól is. Alaposan meghajtottuk az Aston Martin első szabadidőautóját, a bivalyerős AMG-szívű DBX-et.
A DBX típusjelzésű SUV-nak köszönhetően nincs panasz a kékvérű brit márka eladásaira.
James Bond ugyan nem pontosan ilyennel járt, de a hatvanas években készült ez is.
Mostantól bárki kipróbálhatja, hogy milyen Bernd Mayländer szolgálati autója.
Hivatalosan is leleplezték a Vantage sportkocsira, illetve DBX szabadidőautóra épülő új Forma-1-es támogató járműveket.
Az Aston Martin új főnöke a Mercedes-AMG-től igazolt át az angolokhoz, le is csapott a lehetőségre, hogy kipróbálja a britek új hiperautóját.
Az Aston Martin luxusmárkája csak néhány tucatot gyártott ebből az 5 méternél jelentősen hosszabb sportos szedánból.
Az egyik leghíresebb olasz dalt költötte át, azzal mondott köszönetet a csapatnak.
Egy majdnem James Bondnak nem adta ki az egyik kanyar.
Ezt a szuper erős V12-es motorral szerelt roadstert a menetszél miatt bukósisakban érdemes vezetni.
Igaz, ebből 150 darab készül összesen.
A Racing Pointból átalakuló csapatban Sergio Perez helyét foglalja el a négyszeres világbajnok német pilóta.
Az angol márka épített egy parádés megjelenésű kézi váltós sportkocsit a 70-es évek stílusában.
A kisautóért elkért összegből akár egy remek családi autót is lehetne vásárolni.
A limitált szériás Vantage és DBS Superleggera első példányait a jövő év elején vehetik át a megrendelők.
Az első generációs Vanquish modernizált változatát egy közel 600 lóerős V12-es motor mozgatja.
15 évig használta a remek állapotú kabriót, még Spanyolországban is ezzel járt, amikor a Real Madridban játszott.
Tobias Moers az Aston Martin első embere lett, az utódja pedig elektromos autós vonalról érkezik.